Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Politika - Marketing képes leírás - Politika.tlap.hu
részletek »

Politika - Marketing - Politika.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: politika.tlap.hu » Politika - Marketing
Keresés
Találatok száma - 5 db
A marketing eszközei

A marketing eszközei

A modern politikai marketingben még használatos hagyományos módszerek, pl. a politikai hirdetések és annak eszközei; a plakátok ragasztása, a molinók (textilre írt jelszavak) kifeszítése, a szórólapok postaládába dobálása stb. csak egy jelentős előkészületi munka után és a modern politikai módszerek, eszközök együttes használatával lehetnek hatékonyak.

Marketing: Gyurcsány és a szcientológia

Marketing: Gyurcsány és a szcientológia

Jól számoltak, akik közzétették a Heti válasz hasábjain a főbb szcientológusok listáját és sokat sejtető módon megjegyezték Piroska Gyula rubrikájában: a Gyurcsány által tulajdonolt egyik cég is tulajdonos volt Piroska mellett a Mecsek TV-ben. Ezzel látens módon bevitték a köztudatba: Gyurcsánynak köze van a szcientológiához! Jól számítottak, mondom, ezen rágódik most a blogok harmada, hogy ez a Gyurcsányi milyen szemét alak, szcientológus is, na tessék, szinte éreztük.

Obamát az adatbázisa viszi sikerre

Obamát az adatbázisa viszi sikerre

Barack Obama stábja mesterien használja a fogyasztók kegyeiért küzdő marketing- és reklámipar leghatékonyabb eszközeit. Az amerikai elnökválasztási kampányban is bevetett fejlesztések segítségével, mint az SPSS prediktív analitikai szoftvere, a korábbinál sokkal költséghatékonyabban és pontosabban képes a kampánycsapat meghatározni, elérni és pozitívan befolyásolni a célcsoportot. Ha szeretnénk belépni Barack Obama honlapjára, annak ára van: az idilli családi fotó alatti két mező kitöltése, e-mail-címünk és irányítószámunk megadása. Ezután a rendszer figyelmeztet, ha hibásnak véli az adatokat, és további információkat gyűjt be mindenkitől, aki csak egy picit is érdeklődik Barack Obama iránt. És ez még csak a jéghegy csúcsa. Az informatika egyre hatékonyabb eszközöket ad a szakemberek kezébe. Az adatbázisok létrehozása és kezelése mellett óriási szerepet kaptak a prediktív analitikai, azaz előrejelző, elemző szoftverek is, melyek mára a fogyasztói célcsoport-meghatározás klasszikus elemévé váltak - a mosóporgyártóktól kezdve a bankszektoron és az autóiparon keresztül a politikáig.

Politika magazin hírek
A kormány tagadja, hogy az EU blokkolta volna a paksi bővítést
A kormány tagadja, hogy az EU blokkolta... Blokkolta az Európai Bizottság Magyarország 12 milliárd eurós atomenergetikai megállapodását Oroszországgal - állította a Financial Times. Bár az Index szerint az ő kérdésükre Navracsics Tibor EU-biztos is megerősítette a vétót, Giró-Szász András kommunikációs államtitkár később tagadta az FT hírét és hozzátette, helyreigazítást kértek a laptól. Nem hagyta...
A Financial Times blogrovatában fejti ki véleményét Mesterházy Attila a mai magyar kormányról
A Financial Times blogrovatában fejti ki... Mesterházy Attila írását közli az Orbán-kormányról a Financial Times...
Nemzetközi lapok véleménye az ukrajnai válságról
Nemzetközi lapok véleménye az ukrajnai... 2014. január 30. Az ukrajnai válság miatt megnövekedett annak kockázata, hogy...
Reformretorika és politikai marketing

Reformretorika és politikai marketing

Vajon a politikai marketing milyen mélyen tud belenyúlni a politikai üzenetbe, mennyire képes alakítani a terméknek tekinthető politikát és politikust? Leegyszerűsítve: a feltételezett sikeres marketing- és reklámstratégiához alakítunk politikát, vagy a politikai tartalomhoz alkalmazunk marketinget? A kérdés aktualitását az adja, hogy a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) a közelmúltban választotta ki azt a reklám- és médiaügynökséget, amelynek feladata lesz a kormány új reformintézkedéseinek kommunikálása. Szakmabeliek véleménye szerint politikai témákat, illetve a pártok nyilvános kommunikációját a legritkább esetben vállalják az üzleti szférában tevékenykedő ügynökségek. A magyar politikai életre jellemző kurzusváltás ugyanis minden egyes ciklus végén ellehetetlenítheti az illető ügynökséget. A tenderen induló s nyertes ügynökségek nevét látva annyi azonban mindenképpen állítható, hogy a honi reklámszakma reprezentatív képviselőiről van szó.

Választási plakátok nyomtatása

Választási plakátok nyomtatása

Printxpress ha egy profi nyomdát keres! Kérjen ajánlatot otthonról, legyen szó akár plakát, dm levél, brossúra, szórólap, mappa, naptár nyomtatásról kis vagy nagy tételben. A plakátokat a méret és a példányszám függvényében akár 1 nap alatt elkészítjük. A plakátoknak fényes vagy matt fóliával, UV lakkal, fluoreszcens festékekkel további díszítő effekteket tudunk adni! Igény esetén a plakátok fém vagy műanyag sínezését is vállaljuk!

Tuti menü